برنامه های سپاه ناحیه مهریز در ماه مبارک رمضان تشریح شد

یزدفردا"محمد حسن بیدکی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت مهریز در گزارشی برنامه های سپاه ناحیه مهریز را در ماه مبار ک رمضان تشریح کرد

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت مهریزضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:تقارن شروع همزمان ماه مبارك رمضان و هفته دولت را به فال نيك مي‌گيريم و اميدوار هستيم كه از فرصت به دست آمده نهايت استفاده را ببريم.
وي افزود: ماه رمضان ماه مهماني خدا و به عبارتي روشن‌تر، ضيافت‌الله است و در اين ماه با بركت بايد با آمادگي كامل به مهماني خدا برويم.

اميدوار هستيم كه با كمك ماه رمضان و تقويت ايمان و پرورش روحيه دوستي و الفت در بين مسلمانان، شاهد موفقيت و پيروزي بيش از پيش مسلمانان در تمام دنيا باشيد

بیدکی ادامه داد: ناحیه مقاومت مهریز در ماه مبارک همچون سالهای گذشته برنامه های متنوعی را در ماه مبارک برای کارکنان وسربازان وظیفه ناحیه مقاومت مهریز تدارک دیده است.

وی گفت :در ایام ماه مبارک رمضان محافل انس با قران هر هفته روزهای دوشنبه با حضور قاریان وحافضان وگروهای تواشیح و سرود در سالن شهدا ساختمان قدیم ناحیه مقاومت برگزار میشود.

وی خاطر نشان کرد برگزاری کلاس های عقیدتی در روز های شنبه . یک شنبه. سه شنبه . برگزرای زیارت عاشورا برگزرای کلاس های اخلاق در روز های پنج شنبه در محل سالن اجتماعات ساختمان جدید ستاد ناحیه مقاومت از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت مهریز در ماه مبارک رمضان است.


وی همچنین از برگزاری مسابقات مختلف از قبیل احکام . مفاهیم . روخانی. روانخانی و تفسیر قران در ماه مبارک ر مضان خبر داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا